Reklamacje

Szanowni Państwo,

W celu ułatwienia obsługi reklamacji przygotowaliśmy dla Państwa nowy formularz reklamacyjny. Tylko na jego podstawie reklamacje będą przyjmowane do naszego magazynu w celu rozpatrzenia. 

Począwszy od poniedziałku 11 grudnia 2017 bardzo prosimy, abyście wykorzystywali Państwo przysługujące prawo do otworzenia przesyłki w obecności kuriera oraz weryfikacji dostawy pod kątem ewentualnych uszkodzeń produktów lub samych opakowań.
Zidentyfikowane uszkodzenie musi być poświadczone w formie protokołu szkody i podpisane przez kuriera. Jeden egzemplarz zostaje dla Państwa (WAŻNE!) – prosimy o zeskanowanie go i przesłanie do nas (opiekun handlowy oraz agnieszka@solution-bc.pl) wraz ze zdjęciami uszkodzeń i numerem faktury zakupowej.
Tylko takie działanie pozwoli nam w sposób kompetentny oraz efektywny egzekwować stosowne roszczenia od firm kurierskich.

Formularz do pobrania tutaj: LINK

Uszkodzone produkty prosimy przesyłać do naszego biura na adres:

Solution Baby Care

ul. Pułaskiego 20F

05-510 Konstancin Jeziorna 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel