Marketing Gro Company - co robimy dla marki?

2013-09-04
Marketing Gro Company - co robimy dla marki?

Nasza najnowsza marka w porfolio, tj. Gro Company ma naszym zdaniem gigantyczny potencjał sprzedażowy, co potwierdzane jest również przez samych Państwa i zamówienia, które otrzymujemy szczególnie w ostatnie chłodniejsze dni. Chcąc uplasować kluczowe produkty Gro, którymi są śpiworek i otulacz, na czołowych pozycjach sprzedażowych u Państwa w sklepach zbudowaliśmy długofalową strategię komunikacji marketingowej i PRowej dla tej marki. Chcemy również, aby cały 'brand' Gro Company odbierany był przez konsumentów jako 'profesjonalista' w dziedzinie snu maluchów.

 

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim podsumowaniem naszego planu komunikacyjnego, który zasięgiem obejmuje cały sezon jesienno-zimowy.

 

1. Moderowanie forów internetowych - marketing szeptany (wystartowaliśmy w lipcu i nieprzerwanie działać będziemy do końca roku)

2. Działania PRowe w portalach parentingowych (artykuły eksperckie i poradnikowe)

3. Działania PRowe w prasie parentingowej (np. 'M jak Mama', 'ABC Dobrej Mamy', 'Dobra Mama')

4. Reklamy w prasie parentingowej (np. 'M jak Mama', 'ABC Dobrej Mamy', 'Dobra Mama')

5. Artykuły eksperckie w prasie parentingowej (np. 'M jak Mama', 'ABC Dobrej Mamy', 'Dobra Mama')

6. Facebook - dostarczanie klientom/Państwu gotowych treści do zamieszczania na wallu a promujących ideę bezpieczengo snu i serwis bezpiecznysendziecka.pl

7. Ulotki Gro Company - w trakcie przygotowania, dostępne do zamawiania od ok 16 września

8. Partnerstwo strategiczne w ogólnopolskiej kampanii www.podarujdzieckubezpiecznysen.pl . Czas trwania kampanii: do końca roku.

9. Nadzór merytoryczny na stronie www.bezpiecznysendziecka.pl

Pokaż więcej wpisów z Wrzesień 2013
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel