Kampania komunikacyjna dla Babycook oraz kategorii posiłek Beaba

2014-08-27
Kampania komunikacyjna dla Babycook oraz kategorii posiłek Beaba

Szanowni Państwo,

 

W ostatnich dniach ruszyliśmy z kampanią promującą Babycook oraz produkty z kategorii posiłek marki Beaba. Kampania prowadzona będzie wieloma kanałami, m.in. na naszej stronie www.beaba-polska.pl, na naszym fanpagu na facebook'u (facebook.com/BeabaPolska), na wielu portalach parentingowych oraz poprzez współpracę z blogerkami. 

 

Celem naszej kampanii jest:

- budowanie skojarzenia marki Beaba ze zdrowym żywieniem małych dzieci (od niemowląt do 2-3 roku życia),

- budowanie świadomości produktu Babycook jako rozwiązania do szybkiego i łatwego gotowania zdrowych posiłków dla dzieci, 

- wzrost rozpoznawalności produktów Beaba z kategorii posiłek,

- wzrost sprzedaży Babycook oraz produktów posiłkowych Beaba.

 

Zachęcamy do przylączenia się do kampanii #zdrowegotowaniezbeaba, dzielenia się informacjami na Państwa fanpagach oraz do komentowania naszych wpisów. 

 

Przygotowaliśmy dla Państwa krótką prezentację power point przedstawiającą szczegóły dotyczące kampanii, która trwać będzie do końca października 2014 (LINK do prezentacji).

 

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyzpozycji. 

Pokaż więcej wpisów z Sierpień 2014
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel